A0: 

دلم تنگه مثل ابرای تیره
تویه حسی مث زندون اسیره
تـــو از احساس من چیزی نمیدونی
که داری بی خودی من و می رنجونی
یه امشب جای من باش
جای اونی که چشماش به در خشک شد
ولی عشقش نیومد
یه امشب همسفر باش مث من در به در باش
جای اون که ب دنیا پشت پا زد
باید کاری کنی آروم بگیرم
باید یک لحظه دستاتـــو بگیرم
باید برگردی امشب باز به این خونه
باید این لحظه ها یادت بمونه
یه امشب مال من باش مال مردی که دستاش به جز دست تـــو همراهی نداره
بزار یادت بیارم چجوری بی قرارم
دل من غیر تـــو راهی نداره
من از تـــو یاد گرفتم تموم زندگیم و
حالا با کی بگم این قصه ی وابستگیم و
رو دوش کی بزارم! یه دنیا خستگیم و
باید کاری کنی تـــو که باز مثل قدیما بهم خیره بشن چشمهای خیس و اشکی ما
همین امشب که تنهام باید برگردی اینجا
باید کاری کنی آروم بگیرم
باید یک لحظه دستاتـــو بگیرم
باید برگردی امشب باز به این خونه
باید این لحظه ها یادت بمونه
یه امشب مال من باش مال مردی که دستاش به جز دست تـــو همراهی نداره
بزار یادت بیارم چجوری بی قرارم
دل من غیر تـــو راهی نداره



نظرات شما عزیزان:

Masoud
ساعت19:57---12 تير 1393
like

raha
ساعت21:18---13 دی 1392
salam age khastid ye sari be vebe mano mina am bezanid vebe ba hali dari www.msb iran.sc ye ki dige am hast www.m.s.k.loxblog.com mamnun misham age tashrif biyari

raha
ساعت21:18---13 دی 1392
salam age khastid ye sari be vebe mano mina am bezanid vebe ba hali dari www.msb iran.sc ye ki dige am hast www.m.s.k.loxblog.com mamnun misham age tashrif biyari

آرامم
ساعت21:50---24 آذر 1392

سعی کن ،تنها زندگی کنی ... زیرا تنها به دنیا آمده ای و تنها از دنیا خواهی رفت بی آنکه دوست داشته باشی !بگذار خانه قلبت خالی بماند ، زیرا اگر کسی در آن جای گرفت ، به ویرانه¬های قلبت رحم نمی کند .اما ... اگر کسی را دوست بداری عمیق دوستش بدار و آنقدر برایش گریه کن و آنقدر برایش سادگی کن ... تا عشق پاک و آسمانی ات را از یاد نبرد




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:, | 15:50 | نويسنده : ثنا بهرامی |
cache01last1648662371