دلم بد از این دنیا وادماش گرفتته خدایا چرا زندگی این جوریه؟

این دنیا رو ساختی که همه توش بدبختی بکشن؟ بابا من هم ادمم دلم بدگرفته گریه هم میکنم سبک نمیشم

ادم وقتی عاشق میشه همه چیزش رو پای عشش میزاره عاشق شدم عشقی که میخواد تنهام بزاره

امسال سال خیلی بدی هستش واسم واقعا هم هستش به خدا خستم واقعا خسته هستم دیگه نمیکشم از یه طرف از دوستام جدا افتادم اگه اونا بودن شاید 

باهاشون دردودل میکردم سبک میشدم ولی الان اونا هم نیستن من دردمو به کی بگم ؟؟؟؟؟؟

همدمم شده همین وبلاگ  وقتی دلم خیلی میگیره یه مطلب اینجا میزارم که حرف دلم هستش خیلیا میگن وبلاگت خیلی غمگینه نمیدونن که اینا حرف دلمه که اینجا مینویسم پس هرچی اینجا

هستش حرف های دلمه که اینجا هستش بچه ها قدر لحظه های خوبتون رو کنار هم بدونید

نظرات شما عزیزان:

نیما -ونوس
ساعت4:58---11 آبان 1393

عزیز همه الان اکثرا دردشون همینه ......
فقط تو نیستی.....


mohtasham
ساعت12:48---29 شهريور 1393
سلااام پروفایل بلاگ قشنگی داری اگه قابل دونستی یه سری بزن

حامد
ساعت20:29---16 شهريور 1393
وبلاگت عــــــــــــــــــــالیه ابـــــــــــــــــــجی لایــــــــــــککککککککککککک خوش حال میشم به منم سر بزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:, | 18:19 | نويسنده : ثنا بهرامی |